Ostmedpannkaka

Hej, jag vaknade för ett tag sen :) Åker nog till stallet nu, och hoppas på nån rolig häst (; Vill inte ha storhäst längre, vill ju ha mellanponný :[ Men aja, spela roll, bara skritt ju xd
PYSEN LEKER MED EN MUS VID MITT RUM! Den lever typ liite, den försökte rymma för ett tag sen men han kastar omkring med den med tassarna och tror att det är värsta jakten.. ÄCKELKATT!!


Men nu ska jag åka, byebye!!

/Nea

Postat av: [JOSSAN]

sv; okej! Skulle du då kunna lägga in mina 3 bilder jag vill ha som ett "bildspel" mot en länkning? Bakgrunden jag har ska förbli vit ^^! Skulle va jätte snällt!



Psst, tack för svaret :D

2011-08-14 @ 12:11:26
URL: http://roosendahls.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0