Näj

Hejsaaaaaaaaaaaaaaaan hallåååå !
Var vid hemliga stället och badade med alicia istället för å baka xd men jaa de va kul, säkret sommaren ´sista dopp ! :o Vi badade i typ en halvtimme - 45 min kanske och sen gick vi hem .
Juste, påväg dit ledde alicia mig till en stig full av brännässlor!!! (alicia hade långärmat och långbyxor, jag hade korta tights och en T-shirt ...) och såklart brände jag mig som sataaaaaaaaan ! Blev lite sur på alicia efter de :$

Men vi kom tbx åt middag osv och snart ska vi hem till en tjej och se på film, vi hyrde nån film som hette No Strings Attached xd

Klippte min egen lugg nyss ! Asså jag själv! Låter myyycket konstigt men de blev faktiskt hel okej o.o eller lite kort kanske men ändå xd Den växer fett snabbt !

 Kolla luggen o.o (inte jag på bilden för er som inte käner mig xd)

________________

På tisdag börjar skolan... klockan nio och vet inte när vi slutar, alicia slutar 12 så de borde jag väl också göra ? :p
Det känns väl lite sorgligt men nädå kul att träffa kompisarna!! ;)
_______________

Ska åka nu, bye.

/Nea


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0