hundarna

Hej! Stör mig på att man inte kan ladda upp bilder eller ha tjock text osv :( ________ Men gick ut me hundarna nyss och messade carro som va hos fanny och fråga om dom ville hälsa på hundarna för jag skulle ändå gå förbi xd Hon sa ja men innan jag hann fram hade hennes mamma hämtat henne så de va bara fanny kvar ;) ^^ Vi stod och prata lite och hon hälsa på hundarna och sa om och om igen att hundarna var så söta 8D Men hon följde med hem och fick hålla i bus/ i hans koppel :) När vi kom hem sa hon att hno va tvungen att gå hem igen för hon skulle äta middag, vi bor ju faktiskt nära varann, bara två gator ifrån varann ;D Men ska äta middag snart, bara vendela å jag hemma, yooooo xd _____ Orka skriva mer. /nea


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0