Hola

Hola ...
Idag var det skola och domg ick igenom massa grejer xd Juste, min klocka ringde aldrig så alicia väcte mig halv nio!! Jag skulle gå egentligén fem över halv nio...
Men de va brandövning i skolan också, på idrotten -.- Snyggt att komma till den där platsen med gympakläder på sig!!
Vi hade våran första spanska lektion också xd
Och på matten så tog jag 8:ans bok :$ Men den kändes lagom faktiskt xd VI jobbar typ med decimaler och sånt, typ det här talet fanns med i 8ans bok: "3,76 minus 0.8", då är ju svaret 2,96 !
____________

Efter skolan tänkte jag, fanny, tessie, sahvanna och carro göra nåt men de blev inte så x)
Jag gick hem med fanny och vi satt på gungorna ett tag och prata, om typ allt möjligt, haha vissa grejer ska jag nog inte ta upp på bloggen xd
___________

Imorrn äre ju ridning, ska cykla direkt efter skolan emd fanny, eller hon ska hämta sin väska hemma bara, elelr nu kom jag på att jag borde nog också göra de !
Men det är ju i ridhuset och jag hoppas jag får Dingo igen, annars har jag tre olika hästar tre gånger i rad!
Men aa, ska prata med kiaela också om att jag skulle vilja prova hoppa Dingo ;)

Bildlöst... :S

/Nea


Postat av: lovisa

hej!

Du har jätte coola designer, vill du göra en åt oss?



/Lovisa

2011-08-29 @ 17:55:02
URL: http://ponnycheyer.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0