Hehe xp

Jag hade fel!
Jag fick inte Rita utan jag fick Dingo! o.o
Men de gick bra :)

Innan ridningen, Carro i bakgrunden ;)

Juste på ridningen när vi skrittade över en äng försökte ding äta gräs precis framför sina hovar så han snubblade typ ganska stort, han ramla typ på knä :o SCARYYY!
Men vi travade ganska mycket och jag var bakom chiko men chiko va typ seg för Dingo sprang typ in i chiko! Var tvungen att bromsa så mycket jag kunde hela tiden!! :o aja de va kul :) Bettan följde med bredvid mig och bakom mig red fanny på oliv ;)
_________________________________________

Nu till dom riktigt goda nyheterna!
Imorrn börjar vi nio och slutar ca 13.20! Vi ska vara i alby dock och köra massa grejer...
Nej men de va inte de jag skulle säga utan jag ska rida 4 gånger den här veckan!
Red ju Dingo idag, sen ska jag rida Hamiltno lite på fredag och på lrödag ska jag rida två gånger, först i 12.00 gruppen istället för alicia som är på klassresa och sen på 13.50 gruppen istället för natta som skulle göra något ;)
Men tack natta för att du frågade mig ! :D



Alicia hoppar DINGO ! på en tävling.

Alicia och Minty HAHA, gud alicia på en LAGOM häst! :o trodde hon bara red pigga hästar :D

Känner att jag har lagtu pp ltie för mkt alicia men vill ändå visa ett youtubeklipp när hon hoppar Dingo! xd

_________________________________________

Nyss kollade jag på massa tutorialer om vissa grejer i photoshop, och åt lite popcorn vendela hade poppat.

_____________________________________________________

Nu ska jag ut och hoppa med Alicia.

Random... igga mitt fula utseénde!

/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0