Hamil-tooooon

Haha kom på att Hamilton slutar ju på "Ton", haha fattar ni? TON!
Aja de va kanske inte så kul x)

Men red ju Hamilton, red med på 12.00 gruppen för visstei nte riktigt var jag skulle rida men dom skrittade ju bara så  på slutet travade jag lite ensam, vid ängarna men spola inte fram så snabbt, utan vi skrittade ja och jag skritta ju sist bakom Rita och vi red typ ahltorpsrundan men ännu längre typ ;) vi gick förbi en kohage och hamilton har ju koskräck men han blev inte rädd ! ;) Han var bara lite tittig men det gick över för vi såg inga kor ! :)
Men när jag travade tränade jag på övergångar, skritt-trav, skritt-trav, efter ett tag blev han taggad och ville trava hela tiden! ;) Men sen gjorde jag lite halt-trav, halt-trav xd

Men juste innan ridningen tog jag in han men han va dyngsur för de regnade så skrapade honom och han fäller så mycket hår!!! Värsta hårtussarna!!

Men aa, orkar inte förklara allt som hände idag xd

______________________________________________

ANGÅENDE HEADERS
Mångaaaa vill ah headers gjorda av mig just nu och asså jag vet inte riktigt om jag hinner med :o
Alla kommer få sina headers men de komemr ta ett tag ja Hedda du kan få en header av mig xd

_____________________________________________

Letade efter en systemkamera nyss och pappa hittade en Samsung GX 1l, okej det är en pentax men de står samsung xd Den kostade 1.200 kronor (begagnad) och det ingick två objektiv & kameraväska! Men vi ringde försent, den var såld :( Men läst massa recensioner om den och den verkar bra, tar jättebra bilder och fina färger står det i recensionerna ;)



Ska kolla på tv nu, byee!

/Nea


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0