Fota & rida

Hej! Imorgon ska jag fota carro när hon rider & hoppas verkligen kameran inte laggar ! :) Men tror inte det för den gjorde inte det idag ;)

På lördag ska jag rida Hamilton också, rider väl vid tolv eller nåt, men ska nog leda runt han i skogen några minuter innan jag sitter upp för att han ahr varit väldigt busig den senaste veckan o.o Men när jag har lett runt honom lite sitter jag upp på honom och skrittar några minuter på hans rygg, sen ska jag rida på sandvolten och bli fotad av Fanny Östlund ! :)
De var ju längesen jag blev fotad med Hamilton så det är ju bra och nu känner jag att jag "bemästrar" hästens form lite mer ^^
Men idag så fixade jag kategorierna också, ALLA inläggen jag har gjort på bloggen har jag delat upp i nya kategorier, tog bort Allmänt x)

/Nea


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0