Doobiduba

Hallooooj!
Har kollat på tv, först Mr Beans semester och sen på slutet av Det kan hända dig.
Och Simpsons såklart ;D !

____________
Random pics nudååå!

igår på webcam, ser fuul ut xd

café latte

jag å elektro <333

chiko på nån lektion jag fotade ;)

utsikt från klubbrummet xd

hemms hos fanny på henens födelsedag :) fr. vänster, carro, jag, tezz ;) fanny fota så ni vet ;)

lisa hoppar gulleplutten :) <3

carro hoppar elof ! :)

nutina hoppar fett stort !

har min hand ALLDELES för långt bak, i know.
plus dålig sits

jag och hamilton, nästan lite som idag ;)
____________
Orka visa fler bilder nu, byyyye, är feeet trött så ska sova!
Upp vid typ halv tio imorrn då ^^

/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0