Dåligt samvete

Tjolahopp ! Har värsta dåliga samvetet för att jag inte bloggade alls mycket igår :/
Meeen nu kan jag skriva vad som hände igår ! :)

TORSDAG:
Alicia och jag skulle ha vart i stallet kvart över sju men såklart blev de halv åtta ;) Men när vi kom dit mockade dom och såklart fanns inga grepar kvar xd Men jag gick och tömde nån kärra & sen kom ändå Maria för att berätta vilka dom flesta skulle rida. Blev faktiskt vöerraskad för ajg skulle få rida! De var ju bara storhästar som skulle bli ridna o.o Men jag fick Café, en häst jag ridit tusen gånger förut ;D Men det var faktiskt kul, eller ja men hon var piggare än vanligt ! :) Alicia fick Lukas & Moa Nougat (:D :D). Men när jag och Madde sm hade Snow skulle gå ut och sitta upp så ryggade Snow bakåt när hon skulle ut från stallet och vägrade. Sen kastade hon sig ut! café sprang efter oc hde va ren tur att jag inte klämdes i dörren! Men Madde råkade släppa Snow men jag höll kvar Café :)
Men ritten var lugn, red med några stycken, men ridläraren var Mikaela ;)
Efter ridningen släppte vi ut hästarna, Café blev väldigt taggad xd
Sen gjorde typ ingen något så jag har för mig att vi gick till vivo då :P
Men sen kom vi tillbaks och gick upp till klubbrummet, men seeeeeen gick vi ner och gjorde något, typ hjälpte till att fodra (har dåligt minne!) & sopa :P
Men sen åt vi lunch och  sen gick vi ner & Carro hade Elektro i vattenspiltan och ryckte klart hans man ;) Haha hade inte ens märkt att dom hade tatt in han! Men vi skulle bada Elektro efter de, fast sen kom Rolle och sa att han skulle "hova" honom (jag kallar de hova, okej?! xd) efter ryckningen :P
Men sen ... nej nu försökte Moa & Chicken publicera inlägget hehe :P Men mer om de sen. MEN SEEEEEEEEN, då gick jag med Alicia när hon red Hamilton och fotade lite. Emelie på Nelson följde med också & Moa.
men direkt när jag kom tillbaka ledde dom in Elektro vattenspiltan!!! Vilken tajming! Så jag och en annan tjej tvättade honom med shampoo :p
Efter att vi badade honom torkade jag halva honom med en skrapa och sen en handduk :P (de andra tjejen gjorde hans andra halva).
Sen hjälpte jag till att ta fast hästarna som blev insläppta, tog fast Minty, Skrållan, Oliv & Lady ;)
Sen åkte jag hem med mamma, juste Moa & Chicken skulle sova hos oss så dom var hemma hos oss när vi kom hem. OCH HAHAHAHAHAHAHAHAHA ALicia la upp  värsta roliga videon på facebook!!  Det var nån tjej som sprang på alla fyra och hoppade över hinder! Typ 80 cm! och hon landade på händerna först...
USCH!!
¨

FREDAG:
Gick upp sex och för ovanligheternas skull så var jag pigg! Tänkte ta kaffe men vill itne de nu för jag e såååå pigg ! ;)
Ska till stallet snart, cyklar med Alicia, Moa & Chicken x)
Får väl hoppas att jag får rida igen men det är ju inte säkert ;) Och btw, ELektro är ju helt klar så han får ju börja ridas idag! Tänk om... JAG får honom? :D Fast nej det är typ 000,001 % chans ;)
Men ska fixa de sista så hej då folks!

BILDER:
 JUSTE! Vi mockade hos Hamilton & de va jag, Alicia, Moa & Sofia Heynes. VI GJORDE ETT PLEKTRUM!! (och en triangel...), men fett bra vi är!! och haha neej lilla molly var helt ensam i boxen bredvid, hon mockade hos Nelson :[

 Elektro i vattenspiltan! :)

 Moa fick hans uppmärksamhet!

Men har ltie bilderk varm en ska åka nu så hej då!!

Postat av: alva

Haha jaså du. Men såvitt jag vet är det inte dem som gör designen med tanke på att de har anlitat Wordpress. Så det kan ju iofs bero på att du använder blogg.se oxå ;)

Själv tycker jag att det är lite charmigt :D

2011-08-12 @ 09:09:09
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: Vanessa

Jag tycker at du ska skriva en hiss och diss i veckan :P <3

2011-08-13 @ 10:10:45
URL: http://stalllivet.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0