Betet nu!

Sorry för dålig uppdatering men orka blogga x'') Igår åkte vi och bowlade, de gick dåligt för mig hehe :P Men när jag skulle sova såg jag en mus springa omkring i mitt rum!!! Salald hade säkert tagit in den -.- Jag hämtade Alicia och hon fångade den med håven så de gick väl bra ;)
Duschade nu på morgonen och vi ska åka när som helst till sommarbetet :) Har ju inte gjort det än! Dumma mig:(
På lördag är de släktkalas omen ajg vet inte vilken dag jag ska ha nån sovövergrej och jag vet inte vilka jag ska bjuda... från stallet eller från skolan? Blir väl skolan tror ja...
Våran systemkamera har ju gått sönder så vendela har lånt hennes kompis systemkamera, en Nikon D3100 ;D
Fick känna på den igår och den känns bra, alltså den är braa :D
Vi ska ju ta med våra Nikon COOLPIX L110 såklart och jag ska fota med våran Sony SteadyShot DSC-S2000 ;) Vill inte fota med min kamera xd  Alicia får inget att fota med HAHA!
Men nu ska vi typ åka, massa bilder kommer :D

 MUSEN (i håven)!

/Nea

Postat av: Caroline

Om du får någon bild på Nansen, skulle jag kunna få dom då? :D

2011-08-02 @ 13:54:40
URL: http://carolineonansen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0